Speciaal voor lokale horecaondernemers, organiseerde Sligro de Lovebrands events. LoveBrands zijn inspirerende, onafhankelijke merken met een uniek verhaal en een potentiële meerwaarde op de kaart van horecaondernemers. De merken zijn vaak lokaal geaard, maar hebben de potentie om in Nederland wereldberoemd te worden. Sligro biedt hen de kans om zich te presenteren aan foodprofessionals.

Na een zorgvuldige selectie door Sligro van potentiële LoveBrands was het aan de foodprofessionals om te bepalen welke merken worden opgenomen in het lokale Sligro-assortiment. In verschillende Sligro vestigingen werd het LoveBrands event georganiseerd waarbij de merken de kans kregen zich te presenteren. Vervolgens werd er een heerlijke lunch geserveerd waar alle deelnemende producten in verwerkt waren.

PresentersWall was verantwoordelijk voor het moment suprême; het stemmen op de merken! Volledig in de stijl van het event, ontwikkelde PresentersWall een stemmodule op maat. Op de mobiele pagina kregen de deelnemers stuk voor stuk de merken voor hun neus. De resultaten werden direct live weergegeven. Elke deelnemer kreeg een unieke inlogcode zodat achteraf zichtbaar was welke ondernemer op welk merk had gestemd. Hierdoor kan Sligro direct de foodprofessionals informeren wanneer het merk beschikbaar is in de desbetreffende vestiging.