Elk jaar organiseert Specsavers voor haar winkelmedewerkers vier roadshows door het hele land. Tijdens deze roadshows worden de medewerkers op de hoogte gebracht van nieuwe merken, campagnes en het nieuwe prijzensysteem voor de beste winkels.

PresentersWall maakte het mogelijk om vragen in te sturen naar de nieuwe country director van Specsavers. Na het ontvangen van alle informatie begon het competitieve gedeelte: de Quiz. Met PresentersWall werden de quizvragen voorgelegd aan het publiek en werd getest wie het best opgelet had tijdens de roadshow.

Naast het stellen van vragen en het meespelen met de quiz konden de medewerkers hun telefoon inzetten voor het spannendste onderdeel van de avond! Ze deden namelijk vooraf mee aan de verkiezing voor ‘brildragende medewerker van het jaar.’ Op een door ons gemaakte website werden foto’s van de verschillende kandidaten geplaatst. Vervolgens verschenen tijdens de roadshows de foto’s in beeld waarna het publiek een minuut de tijd had om via de smartphone te stemmen. In deze spannende minuut zag je de percentages veranderen en uiteindelijk verscheen de winnaar in beeld.