Hoe evalueer je efficiënt een evenement met meer dan 10,000 bezoekers? Die ook nog eens verspreid zijn over verschillende locaties en sessies? En hoe zorg je ervoor dat de resultaten direct na afloop van het evenement beschikbaar zijn?
Challenge

De Belastingdienst gaf ons de challenge om dit voor hen te verzorgen. Met een geautomatiseerd mail-systeem gecombineerd met een mobiele web-applicatie op locatie konden we eenvoudig de gasten bereiken en aanzetten om de evaluatie in te vullen.

 

Gepersonaliseerd

Door de inschrijving voor de sessie te verbinden met het systeem konden we een gepersonaliseerde ervaring bieden waarin de bezochte workshops al ingevuld waren. Zo konden we direct na het evenement inzichtelijk maken welke sessie het beste scoren en voorzagen we de verschillende sessie-leiders met waardevolle tips voor een volgende editie van de Intermediairdagen. Meer dan 5,000 concrete tips werden op deze manier met de sprekers gedeeld!  

 

CMS

De Belastingdienst had zelf toegang tot het CMS, waar ze op eenvoudige wijze direct een export konden uitdraaien van de data. Met een response-rate van bijna 70% van de gasten kon men op die manier efficiënt relevante data ophalen om volgens jaar zo een nog betere editie van de Intermediairdagen op te zetten!